2010年10月20日星期三

影影相,敷敷mask+估估樂

 




本小姐前幾日走左去攝影皇城影相相


事關有得試影呢…


前一天晚上,本小姐拎起至愛的mask來敷



本小姐真係好愛佢,雖然,百幾蚊得三塊是有點貴啦(肉赤)


但論質地,佢好保濕,但唔會立到生粒粒,敷完都唔駛洗啦


論效果,佢好明顯,用完真係覺得皮膚好飽滿,而唔係表面水潤,令我驚覺我面上的細紋係缺水紋,事關我用左d紋真係無曬


論剪裁,有人話太細塊,但我覺個arm arm好


論紙質,類近dr wu….好薄,但浸滿精華,每次敷15min一片可以敷兩次


而且,可以敷埋眼,慳返唔駛加眼膜


就咁,除左價錢之外,所有都恰到好處的咁好




 


呢張相係我半昏迷時影的…因為果日舟車勞頓而且剛剛病完,


我都無心機整到貼曬啦


本來呢,本小姐諗住訓15min起身….但當再次清醒時,已經係兩小時之後的事=.=


但張mask還是濕的,沒有痴住塊面,只是….不能再敷第二次啦


本小姐拿開mask之後繼續訓


第二朝面珠滑滑咁影相,呵呵




本來呢,諗住自己去影的


但豬先生有時間,可以陪我bor….


過程中有小小不快事件,不過好快就過去啦


總之呢,我係唔會問豬先生:「我係咪好任性呀!」


免得有人悲從中來啦


at the end呢,咪就係有人要做我人肉佈景板之嘛


拿拿拿,係自願架,我無逼你架!




攝影皇城位於油麻地鑽婚廣場,


好新的地方呢,


因為場地唔俾影相,咁我唯有用文字黎形容啦


希望你地唔會怪我辭不達意


係一個電腦商場裡出現了一個結婚禮堂同埋studio



不過studio佈置得好靚架




就咁,豬先生屈服於本小姐的淫威之下


坐定定俾人化妝整頭,呵呵




至於個妝呢,本小姐揀最隱陣但又最難化得好靚的—earth tone


 


張相係十幾個鐘之後影啦,假毛拆左…


化果時無打底,有點乾,但持妝度真的一流




我地先影便服相


攝影師哥哥好好笑呢


豬先生仲第一次揹起我…我真怕佢骨頭散




之後換婚紗,呵呵,本小姐不是第一次穿婚紗,不過著左上身真係重燃我一夥恨嫁的心


lowcut+鋼紗,不過入面著牛記+波鞋,哈哈


我真係覺得自己好靚啊(自戀)


豬先生都換左禮服




其實呢,我覺得我地依家走去影婚紗相…好怪,若然我媽見到,唔知會點呢=.=


就當practise下啦


呵呵




anyway…遲下有相再同大家share




俾住大家睇我還是四眼鋼牙時的婚紗相(唔好笑我)


講到呢度,整個估估樂俾大家:


以下呢張相ge我,係幾多歲?


 


 

沒有留言: