2010年10月23日星期六

估估樂中獎通知+本小姐私家廚房--健康版薯蓉

 




估估樂中獎通知


多謝大家踴躍參加本小姐十年唔逢一膶的估估樂


<h4>影影相,敷敷mask+估估樂</h4>

再一次證明本小姐的年齡真係可以係一個謎


舊文:


各位sis估我當年拍照的年齡....個range確實幾大下


由10歲到30歲都有人估=.=


好啦!我係樹開估....


當年影呢輯沙龍相的年齡


13歲


大家唔駛驚訝,我個樣真係比實際年紀大


但我心智絕對不老,什至可以話係童心未泯


唔信的話可以私會我




不過呢個星期超忙,


點解我咁忙呢


媽媽不在家


日子變得好忙好忙,part time....讀書....partime.....做家務.......


捽之明白家務通真係好有market


我諗第時若然搬出黎住都好有需要幫襯下


鬼叫我地係都市人



一星期有好幾天不能在家吃飯


偶然在家就好想吃住家飯


可是媽媽不在家又不能坐低等食



咁放假呢,就要動手煮點,慰勞下爸爸供書教學的辛勞和妹妹身為準末代高考生的勤勞啦


重點,係將雪櫃裡的食材盡量清空


找到煙肉,洋蔥,番茄,薯仔幾大包


在腦中呈現的recipe就是:薯蓉囉



IMG_2068


然後,腦中好快又出現三個字—肥-鬼-死


不過,若然怕肥而乜都唔食,咁我真係諗唔到人生有咩意義啦


係怕肥同為食之間,取個平衡點


1. 煙肉+多洋蔥+多番茄--自小媽媽話洋蔥可以殺菌防流感,而且日本呢期流行吃番茄減肥


2. 少油少鹽--煙肉本身有油份,先落煙肉炒等d油出黎再落洋蔥,真係香到震…而且煙肉有味,唔放鹽都ok,食少d鹽,水腫都少d


不過呢,番茄入面有油溶性維生素,炒果時要落少少油架!我家用葡萄籽油,健康d


所以呢,procedure就是


炒煙肉,落洋蔥,畢起煙肉and 洋蔥,落油炒番茄,之後放曬所有野兜勻




至於薯蓉呢,放係燜燒煲,好快就林,之後隔水壓成蓉就得


覺得寡可以落olive oil+鹽,我見雪櫃有d不知名ge herbs,就放左d


好香好惹味呢,就連olive oil+鹽都可以唔駛落


yeah


 IMG_2071






好好味呀!間唔中少吃多滋味啦!




呢篇文打左好耐啦!


喜歡的話推一個吧!


COPY_FPS_178 (Small)

沒有留言: