2010年5月16日星期日

(妝文)唔駛急,最緊要快!

 



 

最近心情麻麻,化妝都無心機

可能是PMS的關係,下肢水腫得利害,個人仲好易累>.<

今天去通淋巴時痛到媽媽都唔認得

我平時都唔係咁架

 

無奈=.=

之但係,一個人出街或者當個宅女,就可以不化妝

出街見人我不會容許自己成面油面腫腫的暴露於人前

 

望見抽屜裡的化妝品,碰都不想碰(是depression的表徵嗎?)

非也,純粹唔想執je....哈哈

就在乜都唔想搞但又唔想自己太樣衰的時候,

 

一個滿足曬我幾個願望的東面對本小姐黎講就好似如獲甘霖啦

bobbi brown的pot rouge.....是皇牌產品

我細細個就聽過呢個名啦(想當年中=.=)


 

無記錯貨裝$220一粒,

我好耐之前在龍城買sample size,$68,都好夠用啦!


顏色是blush rose...帶點棕色的紅


你睇幾「的式」,帶出去補妝的話超方便啊!



顯色度也很優啦,
blend開是胭脂
就咁搽上lips顏色都好靚架



今日的妝容



Mabelline 的眼線筆,我用的是啡色,畫在睫毛位,mascara都省了,人懶,連卸妝都懶,不用mascara,卸妝時做少樣野,哈哈


先用bobbi brown的concelor stick遮下黑眼圈,本小姐呢期真係好恐怖,


防曬用orbis藍色蓋保濕型,再加YSL的2 way cake....質地唔錯,夠滑夠遮瑕,可惜有點乾,之前的保濕功夫要做足啦


然後就是bobbi brown 的pot rouge.....


顏色是帶點lady又有點知性,質地又夠滑,你睇,無唇紋架!


而且夠持久,面上的顏色可以keep到回家啊!


本小姐好喜歡,返實習一流!


而且,無技巧可言,我一枝掃都無用過,全部用手指,哇哈哈


好簡單的一個妝,可能大家會覺得我low B,咁都拎得出黎


不過,我相信每個人都會遇到不想化妝但不化又不行的時候


希望我的小分享能幫到大家!


同場加映,


三棵樹假毛,購自卓悅$30兩盒


夠輕,夠軟,夠平,哇哈哈


手殘人士練習及習慣用完即棄人士的妙品



不妨推一下啊!

沒有留言: