2010年2月9日星期二

大鄉里馬交遊(三)

 




黎到第二朝~~


估唔到去馬交兩天都可以寫到3個entry


好多廢話


不過是本小姐的風格,吹咩



第二朝起身,本小姐好耐未試過九點前自動起身啦


哈哈


本小姐的working hours 是11am-2am


哈哈


事關11am前要交房,所以本小姐梳洗完執埋眼耳口鼻就要豬先生幫我係間房留倩影



好娘...但我要啊!


夢寐以求的梳妝台


本小姐的家地方淺窄,自己的收納整理功夫又差勁,沒有梳妝台,連書台都被書本,化妝品等等東西佔滿了


像個波波池


要是能有個整潔的梳妝台,每天都能悠閑地化妝,多好


發夢時的少奶奶生活.....發下夢好啦



惡搞仍然是本小姐的本質,呵





有早餐吃......也是一種幸福.......提外話,要減肥的話早餐一定要吃!


之前本小姐總是skip了早餐,身體不好而且體重一直減不下來


自從join了Elyse之後,營養師教我三餐都要吃,而且要定時,生理時鐘調節好每天要吸收的量,磅數就會易控制,食無定時,就好似搵朝唔得晚咁,呢期賺好多就駛得多,賺得少就儲起曬


以為少吃一頓,之後那一頓即使吃回正常量,吸收曬其實對減磅沒幫助


真的很有用呢


而且吃了早餐現在面色也變好呢



超豐富的早餐.....即叫即整的奄列.......早餐都有煙三文魚啊!被我吃了所以沒有拍著


威尼斯人真的好毫華呢


不過外面都是工地,無景色可言的


再來這裡住的機會不大啦



退了房間就到處逛


天陰陰的....


好想換相機,但換之前要先練好拍攝技巧......部機幾靚都係假,識用,用得好先得架嘛!


這張像《午夜兇鈴》入面中招的人嗎?



澳門給我的感覺..........很不像中國.........





我後面的兩個人是在聊天啦!大家不要想歪


新馬路的手信街,要十二點才開門的,地方不算大,逛了幾圈,想吃姜汁撞奶,就只有義順有開門


有點累了,即使不想吃香港也有的東西,也要屈服,呵



這個姜汁撞奶,凝結得比我自家弄的好,但沒有太多姜味


本小姐好喜歡吃姜,姜汁奶姜汁糖本小姐都好喜歡......這個.......一般


hea到十二點,就去聞名己久的祥記...


又話12noon開門,我們1205去到,已往要等位啦.......oh.......


奉勸各位,早到的話,排住隊等開門啦


好好味的白灼魚皮,即灼的,吃得放心



炸鯪魚球,我和豬先生都覺得吃魚翅面那家比較好,不過這個也不錯啦!



當然少不了祥記的招牌蝦子撈面......


買了一大瓶蝦子回家....承惠$85


遊客區,點都要到一到


發覺成個澳門這一帶最多人





再一次證明,本小姐的確扁口扁面,無輪廓可言=.=


行到扯曬蝦上炮台,其實大三巴附近有條梯上去架,蠢左>.<



大三巴,估唔到影出黎都幾靚喎





最後一站漁人碼頭


好吉啊


但d景好多都俾d吉ge攤位檔擋住........影唔到相>.<







好多都是食肆,但執曬笠,無人=.=


布達拉宮.....出面有四個警鐘......



點解要放埋一齊呢=.=


唐城,聽聞將會是百貨公司......







就這樣,去碼頭,結束兩日一夜大鄉里馬交遊啦


去旅行一切從簡,但又少不免要影下相


上鏡的話不想素顏太恐怖,點好?


大家識做啦

沒有留言: