2009年12月24日星期四

做事要認真,玩樂要訓身


前陣子忙到沒時間係樹留低d野


本小姐換了新手機了


 



 


之前那部,用殘了,神神地,現在這部好抵玩,謝謝豬先生


 


 試下相機function.....原












原來唔識變蕉.....


上課時吃山楂ball.......好甜啊


19/12那天,和同學們去般咸道吃lunch......


好好味的南瓜湯.....真係好好味........好有南瓜味.....好似講緊廢話,但當你嚐過有色無味的咖哩,沒有魚味的魚,你就會發現我從不說廢話


真係好味,講堅.....d cream係湯面都好好味啊
















本小姐一向對豬感覺一般,記憶中第一次出街叫豬扒.....平時都是在家弄豬扒時才會吃到,黑豚肉配無花果汁配意粉.....好好味啊


個扒一d都唔un.....仲好有肉味啊.....個汁都好正


個set有兩大塊扒的....同學的相機在測光,剛好被我拍到了,變成了火焰豬扒,哇哈哈









另外有餐茶.....在半山,咁ge質素,一個set lunch $55......我覺得好ok啊


有機會會再來,嘻,多謝elaine好介紹



 媽媽回來的第二天就過冬了,能吃媽媽煮的菜,也是種幸福


上海帶回來的小棠菜,素雞,百頁結,咸肉.....家鄉的味道....yummy........









麥當當新出的蝦堡,好好味,真係好多蝦........一個珍寶蝦堡賣$20.8....本小姐不喝汽水和french chips.....可以慳返十蚊啦


本小姐不吃醬的,不知道加了醬是什麼味道啦,豬先生說很棒的,我就不得而知了,哈哈





壓力大的日子,要好好獎勵自己啊


做事要認真,玩樂要訓身


哇哈哈


假期,我來啦!


merry xmas!!!

1 則留言:

bvbafkasky 說...

經過~~ 來偷看一下~~