2016年7月31日星期日

在醫院兩星期我用左咩skincare


無意外今晚是我在醫院的最後一晚

明知在醫院養傷對我身體會好啲,但歸心似箭,好掛住心如,加上醫生應該唔會俾我霸住張病床咁耐

 呢兩星期無梳頭無沖涼(有抹身)無照鏡
大小便同食飯飲水刷牙有95%在床上解決

入院第三日轉病房就叫我老公幫我帶啲skincare 用

 
個化妝袋係咪好靚好型呢?本地品牌佢真係做得好成功呀,不過啲嘢真係唔平,等我復工後我會考慮入手full set ,依家等我清下貨先,我咁傷法我暫時未知我的去向呀其實
容許我圖文不符,個袋係INUF但入面無佢啲嘢嘅

 
因為我早晚日有一盆水洗面,要快靚正就只好用潔膚水啦
在醫院我面油爆多,抹下再用水過下,唔怕過唔乾淨囉

 

左起
Fancl 的補濕液和乳液
補濕液俾我整跌左執唔到未入鏡
在醫院我面爆油其實我無點用到乳液,補濕液就間中用

Olecule soothing moist
係一枝有b5和b3的精華,易吸收,但剛被我發現它用DMDMH做防腐劑,呢隻成份係會有産品中釋放甲銓從而令産品防腐
係人都知甲銓對身體唔好,但要我掉左佢我又唔捨得,唯有用完唔再回購啦

Olecule revival serum
是果酸類的精華,用法是toner 後用,之後再搽其他嘢
呢隻去痘效果幾好,我暫時唔想做milk peel ,用返啲無咁強的果酸希望皮膚知咁依賴

碧唇lip balm 
少少萬金油味,可以禁住初起唇瘡

水感肌
在醫院間中用下

就咁,分享完畢

沒有留言: