2015年9月1日星期二

空瓶記-08/2015


你連瞓覺個樣都得意過人(^з^)-☆

今個月收到消息,不久的將來我會搬家,現階段要儘量少敗家,多清貨,唔想搬咁多嘢啊!

睇下今個月空瓶先~~

Ppc 神纖油


$280, 購自萬寧
得50ml, 都幾貴。之前用過Ppc cream, 不喜歡有閃閃粒子,而且不喜歡搽cream 太滋潤,今次呢個神纖油幾易吸收,通常沖涼後按一至兩泵打圈按肚腩,一分鐘後會發熱,大概會熱20分鐘。
後來我覺得熱完我皮膚會好痕,於是我搽之前搽一層甜杏油打底先
我生完bb後肩背位成日都好凍,我會用半泵按下肩背,熱熱的好舒服,夜晚會好瞓啲

回購度:90%,如果平啲就更好啦

Exuviance Purifying Clay Masque



我用過最好的清潔泥膜
我通常用sample 裝,一枝可用四五次,細細之價錢比較相宜之餘不怕用久了會乾掉,涼感好爽,有痘痘和夏天用好舒服,收斂效果很好
回購率:100%,家裡有n枝了

RENE FURTERER complex 5



因為看到羽僑推介而入手,我一星期用一次,配合Panasonic 頭皮spa機,用後頭皮感覺行氣活血,按摩完hold 一陣就洗頭,洗完頭仲聞到陣柑桔類的氣味,而且頭皮好似識呼吸

水貨店賣二百幾,Sasa賣四百幾^_^

回購率100%,已入手^_^

IPSA Metabolizer

MB 是IPSA 的皇牌産品,身為blogger 的我當然要自掏腰包一試,在Sogo thankful week 時入手沒有那麼肉痛^_^
Sales 姐姐建議用它家的棉花apply,我對它家你化妝棉感覺一般,反而配合handybio 的棉花用就好好,夠軟夠滑不刺激又不會甩毛變形,而且價格比較相宜
說回這個MB,時有美白效果,而且抹完光澤感都幾好,可以代替精華+乳液,我通常早上用完就可以搽base/防曬
不過有酒精,我M前M後皮膚皮膚會發紅
回購率:50%,有效果,但我本人不太適合用酒精類的東西^_^

BB mask




讀書時代用到依家,回購n次,有日版和港版,我用緊日版,藍色保濕,粉紅色水潤,黃色滋潤,我藍色和粉紅色都有用,在drug store 比較容易揾到粉紅色,個人則喜歡藍色,$69.9六片,價位ok, 剪裁貼面,精華易吸收,各方面都有90分以上^_^
回購度100% ,搬屋後會繼續入手,現階段只可清貨不可敗家^_^

Fancl 洗面粉


呢枝在日本買的,其實用了一半後因為當時秋冬轉了洗面奶而放埋一邊,近排又拎返出黎用,有少少受潮結粒粒,起泡力都無咁勁,但用完唔乾,終於都用完,秋冬我又會用返洗面奶
回購度80%,屋企仲有枝存貨


The history of whoo 秘貼
雖然是試用裝,我已經用完30包=30ml了
早上上妝前用,妝容很貼,晚上太累唔知搽咩好時,搽完就瞓^_^等二朝皮膚軟軟的^_^
一包我可以用兩次,少數韓版skincare如此得我歡心^_^
因為咁,之前老公到韓國工幹時叫他帶貨裝回來了,打算秋冬一整個系列用^_^
100%回購^_^


沒有留言: