2013年2月28日星期四

中產。

現在,處於搵工期的患得患失。

信是寄出了不少,但有無feedback還是未知數。

 

從來我都不問世事。

但這陣子耳聞目睹太多荒唐事。

 

前陣子好幾次夢見兩個情境

夢見自己要考 A Level,用開部FX-50壞左,去買新機考試用,但發現FX-50已經停產,新出的機除了四則計算功能之外,其它唔識用,然後,醒左

又,夢見自己牙痛,由下排中間門牙開始逐隻好似石膏咁碎裂,痛醒。

 

嚇死了。

 

有人會去淘寶買個矽膠肚,為的是返工放工有人讓坐比佢,結果個肚跌左出黎。

 

 

去個旅行會由個天跌落黎。死左,買左保險但唔受保。

 

財政司會自認中產。

三十幾萬月薪的中產,哼。

月入比我年收入還多的,中產,哼。

 

不過司長話,不論你的收入如何,你life style是middle class的,你就是中產了

哪什麼是middle class life style??

飲咖啡,睇法國電影,會做這些的就是

 

well, 那麼誠哥可能活在貧窮線下。

 

the city is dying.

 

還記得幾年前開始人工追不上通賬,有人問司長,知唔知粟米肉粒飯幾錢一碟

司長話:我唔中意食粟米肉粒,我唔知要幾錢

 

這是我們的司長,又天真又傻。

 

失言了,道個歉有咩所謂。

自認自己不明白中產,有咩問題。

信口開河的來一句懶有同理心,一句「我都係中產」,足夠令好多人悲從中來。

 

我,就是其中一個。

自知未到中產,但未想到距離這麼遠呢

沒有留言: