2012年9月6日星期四

【花嫁‧保養】給背脊吃的蜂蜜綠豆沙

自從上次在淨意坊 Sense of Pure做了控油補濕的Back treatment,本小姐背脊出油的情況受到控制,無再比母親大人話我d衫有男人味啦!

回顧文章:

【花嫁‧保養】美背第一擊---O2 Jet Peel白滑美背療程

【花嫁‧保養】美背第二擊--背脊做faicial啦!

今次去到第三次,店主Carmen話睇下進度,

IMG_6074

老實講,我無後眼,所以做背部護理的效果我是靠摸,只能夠分享treatment的過程和做完後的觸感,所以,所有的進步都是身邊人說的

Carmen在幫我拍照做review時話:「哇,比之前好左好多啦!」的時候,我雖然看不見,但我feel得到

 

因為我之前討跟Carmen講過我有時背脊會痕,會忍唔住R,Carmen即時叫我要戒左呢個壞習慣!事關手指四圍摸會有細菌架!

其實我都知我成個人包括身和面都是內油外乾,所以Carmen今次安排一個非常滋養的規背部護理比我啦

今次做的treatment是

image

一聽到「原蜜豆抹」呢四個字,本小姐第一個反應是:食得架?

無錯!真係食得架!

IMG_6079

 

「原蜜」是新鮮萃取未經加工的蜜糖,「豆抹」是有機綠豆粉

蜜糖有很好的抗菌滋潤作用,而綠豆是消暑清熱佳品!

兩樣加在一起,就成了既滋潤又能清痘的良方啦!!

IMG_6110

 

值得一讚的是淨意坊的服務是超細心的,不論treatment前後的養生飲品還是treatment期間敷的草藥包,在別處都少有,卻能令人放鬆心情,放大療效呢!每次treatment我都會舒服到睡著!對本小姐來說,不是間間美容院都做到呢!

 

首先是So So Soap清潔,本小姐好喜歡茶樹的味道,感覺很乾淨的味道

IMG_6083

然後塗上原蜜豆抹再配合中藥蒸氣噴霧…打開毛孔,吸收營養

IMG_6088

IMG_6092

 

之後抹掉原蜜豆抹就針清啦!經過中藥薰蒸後,針清的不適感減低很多^^

 

之後就是熱石按摩…再加精華導入…Carment說這個原蜜豆抹、中藥薰蒸和精華導入的材料都是能用在面上的,而原蜜豆抹在這裡零售的話要$180一小罐,所以這個Treatment其實好抵做呢!

 

 

IMG_6109

本小姐舒服到訓著啦…Zzzzz….

IMG_6120

 

今次做完無點紅啊!讚!(有少少瘀青因為前一天去刮沙了>.<按摩師明明話無起沙>.<)

IMG_6127

 

今次呢個treatment好舒服呢!有家有興趣的話可以試下啊!試做價$190!!!好抵呢!

 

地址:
Sense of Pure Skin Care
香港九龍尖沙咀
厚福街13號
祥順中心11樓全層

服務電話:
852-35759023

沒有留言: