2012年2月16日星期四

今時今日的服務態度…

 

話說Lush新出的洗頭粉,我到依家都未買到啊

每次去親都係叫我留電話,到貨call我

 

然後,我終於忍唔住打電話去分店問了

BA:之前有返貨,不過有客walk in買左,所以要等呀

ME:下?上次話到貨打俾我ge?我未收過電話啊(我是member)

BA:係呀,之前有返貨,不過有客walk in買左,所以要等呀

ME:咁我依家係咪要落舖頭睇下自己好無彩?

BA:你可以上舖頭俾左錢,有貨再通知你!

 

(你晨早咁講我咪唔駛等囉,又話幫我hold>.<)

之後,本小姐要買染髮磚,見有有啡色和啡紅色揀。

 

ME:邊隻色會顯色d呢?

BA:(靜左幾秒)一隻啡d,另一隻紅d囉

ME:哦…(扮明=.=)


 

早兩日放假,收到這個Email,剛好經過,就看看有無sample和skin test 送啦(本小姐拿住部iphone開個emil俾BA睇的)

image

 

時間:中午12時左右

BA:個email要print出黎先至生效 wor…

ME:=.=哦,咁有無skin test做呀?

BA:要預約啊,最快都要聽日

ME:@@哦(但係家陣一個客都無,我諗唔到有咩理由你唔招呼我啊)

 

(其實你可以叫我留資料,我俾張hard copy你又有咩作用呢?雖然我素顏,但唔代表我無幫襯喎!)

 

anyway……純粹呻下…想洗下錢原來都無咁易=.=

沒有留言: