2010年6月17日星期四

你有你睇世界杯,我有我整西瓜波


<h1>
 




世界杯開鑼啦,


我家爸爸呢期成日北上睇波去了=.=


很可惜,本小姐對於一大班人追住個波跑黎跑去的運動,


興趣不大




看過youtube很多女生整甲


自己身痕也弄了一個水印甲


第一次玩水中拉花


返到屋企我媽以為我去左出面搵人整甲,無端端鬧左我一餐=.=






拉花真係好好玩呢


隻手指未上水時,你唔會知道印出黎會係點,


仲順便將之前買落但無幾何會用到的顏色用了


過程也比想象中順利,對於本小姐黎講成功率高過印甲



印完之後,覺得好似西瓜波,


順便應節一下,哈哈


 IMG_0584


訣竅是



  1. 水中拉花時要快、狠、準
  2. 好似本小姐呢種米雕甲,絕對唔駛心軟,撩到有咁花得咁花,印出黎就會有雲石紋效果啦
  3. 本小姐呢個甲係用白色油打底,再用深淺粉紅拉花,淺粉紅唔出色
    所以呢,有底色效果會出好多架!
  4. 拉花的顏色要有對比,咁先睇到花紋!
  5. 拉花油可以用平d….應該係話用d無咁易乾的,咁樣d花唔會撩撩下就凝固左….
  6. 要用醫生膠布包住手指,否則抹油抹死你


have fun!

</h1>

沒有留言: