2010年3月30日星期二

oh no.......我被迷暈了啦..............

 





本小姐很久之前為好鬼開心地進行在香港一日遊,由港島東去到荃灣.......


唔去由自可..........一去就........哇荃新天地好靚啊


哈,廢UP完........其實果次係去拜會一下Harvest Beauty新張之喜ge.....



新張期內有優惠啊.........好像是擇做兩樣野(facial+body)---$198!!!


好吸引啊....


仲要係全部用decleor做的........


可惜本小姐住得太遠啦>.<


希望下次harvest beauty開分店會開黎我樓下啦,哈


decleor是香薰美容的品牌..........


當日那了以下幾個試用



細細枝,帶去做gym剛剛好


洗面奶:好香好好聞,洗面成為左本小姐的享受,洗完唔乾,但好乾淨!大推!


爽膚水:要用棉花抹的,都係好香!


橙花原聚素:最近我都在用HABA的鯊稀油......呢個有同樣效果,但吸收得快d......同埋好香!大大推!


我諗我用完手頭上的東東就會轉頭decelor懷抱架啦!


oh no.......我被迷暈了啦..............


原來.......我對香味一點免疫力都無架..........

沒有留言: