2010年3月14日星期日

大鄉里去LCX

 



自從成為美妝blogger的一份子後,本小姐真係見識在好多靚靚野啊


好似今次咁,有得參加LCX beauty 魅力遊蹤



老實說,本小姐之前都有行過下LCX,不過就真係純粹經過囉......


cwb的LCX不算就腳,尖沙咀對於活動範圍在港島的本小姐真係好日都未必會去的地方.......


大概是每年冬天去睇燈飾先會去吧.....


我是大鄉里,我認


今次有呢個大好機會,點會唔玩個夠呢


原諒我當日狀態不佳,而且下班拿了好多東西,所以照片也不多....


加上大鄉里中意四圍亂竄,所以呢,我的flow可不是一般的flow........我個flow,即係無flow.......


這天收獲什豐,回到家幾乎被老媽子搶掠一空,本小姐死命的保住了一些,遲些試過再向大家報告




一進去吸引我的是她.......



美貌與智慧並重完全是我杯茶!!!


而且莫文慰是那種可塑性極高又很有個性的女生.....


有樣有身材有學識


是本小姐的目標.......雖然,這個目標好像遠了點


karen mok......我取得了一枝貨size 30ml的香水和hand cream一枝......hand cream BA說是長效滋潤的....嘻


然後是TONY & MOLY的蘋果陣,吸睛度好高啊


 


BA Gary教我們用青色那個去角質按摩霜,
取適量塗薄薄的在面上,等幾分鐘然後推掉,會有些黑黑的屑屑掉出來,過水後,膚色變均勻而且不會乾乾的
BA說這時候敷個保濕mask就最good啦


價位沒記錯是$88


Dr. Wu 家拿了一個生物纖維面膜和一個toner sample,改天談它, Dr. Wu家的東西是不錯的,不過本小姐忘了拍照>.<


然後是


 


covermark家的粉底好滑啊!用光手頭上的本小姐一定會試!


covermark那兒拿到了最新系列的skin care sample


再來KP家的,水晶燈好靚啊



拿到了一枝限量版的粉底液,
KP家有植睫毛的服務,有銀彈的話本小姐也想一試


ISA KNOX...本小姐在用它家的玉容碎粉,很不錯



送了一set精華和晚霜,包裝美美的,我會出文詳細說它


ISA KNOX的BA.......好似叫ar草....佢同事係咁叫佢架,佢好好呀,解釋得好詳細



Missha......我只用過甲油,但加價後沒有再買了



聽說bb cream不錯,拿了bb cream sample和青瓜面膜一片




zensation



拿了一大包sample.......旗下代理幾個牌子,有for BB 的,有for暗瘡皮膚的,有香薰系列的,有空一定要看,那兒的BA好sweet的


哇你睇下幾墟冚!!!





本小姐心水推介--NINA RICCI tinker bell香水


原因:本小姐極愛tinker bell



當然唔小得和大佬B留個影啦!


題外話,我覺得攝影師哥哥好似TVB8果個金剛啊!



Mission Complete!Oh Yeah!


沒有留言: