2009年11月7日星期六

MAC小敗+敗家小插曲


<h1> </h1>




是日,豬先生接放學........嘻


去恩平道的MAC睇下holiday series.......奇怪的,看著實物本小姐一點也燒不著啊!!!


三色胭脂那set.........本小姐現藏的blush+修容類已經不假外求啦!


然後....六色eye shadow palatte......看中一盤,不過試色時發覺不好取粉......


最後,mineral eye shadow duo........顏色很美的沒錯,不過本小姐不喜歡大夥閃粉........


就這樣,這次的限量,沒有燒到本小姐


反而,曾經限量的東西,卻讓本小姐心動


這個Odd Couple.........


本小姐超喜歡.......試過後超喜歡........想遲一點出左糧先買(要做住慳妹先)


之後去元氣dinner......席間本小姐不斷明示好中意呢set.....豬先生冇出聲


之後去nokia睇電話,本小姐靜觀其變.......


睇左冇耐豬先生又拉返我去MAC......話要買俾我......


點知.......


不過沒有貨........


在恩平道試時,有個女仔同我一樣話要呢個........MUA都話冇,不過同佢講叫佢留電話,有就幫佢留.......


我個女仔機乎同時間話要呢個色.........但個MUA就冇理我囉..........亦都冇叫我等一陣.......


果下感覺..........有點兒那個........


豬先生係見到人地冇禮貌/唔理佢就會即走ge人.......佢ge philosophy係:我係消費者,無必要受你氣/俾你騎住......


好聽d有原則,難聽d係好掘


anyway,佢果一刻拉左我走


馬上聯想到本小姐的外貌會不會讓人有想要歧視一下的感覺


本小姐一向在鬧市逛街都會被sales誤認為祖國同袍.......我只能說.........本是同根生.........


我的樣子和身高,本小姐很喜歡,生來就這樣,我的種是外省的,我認。


咁本小姐就去sogo碰運氣啦


結果係,有得試,冇得買....亦都冇得訂喎!......咁擺黎做咩呢..........




本小姐結果退而求其次,把第二個喜歡的帶回家



pink split.....
























我的那夥沒有那麼多灰色..........









顏色是粉紅帶點金,然後啡帶點金也帶點紫.....


回家時試上眼,因馬上要洗白白,沒有打底的








 


本小姐覺得顏色和Nars 的sugarland很相似啊


本小姐通常化淡妝,這個色實用性還蠻高的


$160一夥本小姐覺得還可以啦........(本小姐好想連odd couple也包下來啊!!!)


謝謝豬先生。


本小姐喜歡收surprise present


常希望豬先生能細心一點就好啦




不過,秋冬來了,卻買了個粉色回家,覺得自己怪怪的。

沒有留言: