2021年4月13日星期二

細佬東區醫院專科門診畢業了

看他的身型是完全想不到,這位小朋友20幾日人仔做過全身麻醉的手術,在NICU住過兩星期,身上綁住各種喉😢🥺,到現在仍然要在兩家醫院定期覆診追蹤檢查。

前天到東區醫院例行檢查,一入到磅重室就爆喊😭,可能諗返起當初又插喉又冇人陪夜的恐懼🥺

要三個大人連哄帶逼都搞唔掂度高磅重🤦🏻‍♀️,只可以抱住佢再減返大人重量,23個月16kg,度高就真係搞唔掂🤦🏻‍♀️

護士姐姐👩🏻‍💼話照交data俾醫生,醫生話要度高先再度 。十分鐘後姑娘👩🏻‍💼問:醫生話要度高,佢係咪睇開過重?

本宮:😅唔係
結果夾硬捉去度高,因為佢擘開雙腿又扭來扭去,93cm係報細左嘅

見到醫生👩🏻‍⚕️,佢話肥仔身高體重都好勁😂,望落唔係痴肥,但要注意食量(我想講佢唔係大食只係好吸收)發展上睇唔到咩大問題,可以不用再在這裡覆診了

實在太好了,帶肥仔去醫院真是對體能的一大考驗,但我情願帶他到迪士尼都不想再去醫院呢!

沒有留言: