2016年9月17日星期六

中秋小敗家@草莓網


 

本小姐近期大部分時間home office, 基本上沒什麼機會出外shopping, 大部分時間都網購,所以其實無出現少花了錢的情況

本來想趁玫麗網中秋優惠去買嘢,點知規限多多,廣告大大隻字話全單78折
 
點知要買滿$2300才有,$1200的話是85折
 
好吧$1200都ok, 但到付款才看到減價貨品不適用=_=
 
偏偏減價貨何其多,多到避無可避

好心就咪咁小氣啦,咁樣搞一搞乜購物欲都熄曬
其實如果唔係因為平,我諗唔到點解我要上網買化妝品。

結果還是放棄

轉移陣地去草莓網,香港地區全部75折而且免運費,結果敗了兩件東東
 

秋冬要轉用洗面奶,剛好見到Darphin 這枝特價,折後$184,我想試這個品牌久了,這由這個開始吧
今天用過三次,質地比較稀,清潔能力不錯,氣味是青BB的香蕉味架無花果少少甜的味,唔算特別香但唔難聞,不過亦不是我們一般會聞到的花香果香,用多一排可能會買多枝屯貨

Jane Iredale Smooth Affair Primer折後$250,以佢啲成份和效果都公認是好的,這個價錢實在吸引,遲啲用過再介紹

網上流傳草莓貨賣假嘢/過期貨
我個人認為佢都有好多product, 而且sell 全世界,如果賣假嘢應該不能生存到今時今日
至於過期,我買過咁多樣嘢都真係未見過有標示到期日。呢方面真係無從稽考。
不過,如果買來自用,一到手就用,應該問題不大。

沒有留言: