2015年10月1日星期四

空瓶記(9/2015)

LUSH奶黃深層護髮
用掉N罐的好物~結婚前正好碰上撤櫃,後來回歸了,開心死^_^
市面上少有的,在洗頭前乾髮使用,一罐用在及肩髮可以用到四次左右,效果keep 到一星期以上,效果拍得住去salon 焗油,而且更方便
呢隻滋潤度幾高,下次我會試下同牌子其他的深層焗油
回購度:80%,心水推介
 

Avenue soothing moisture mask
購自水貨店,沒記錯好像$140左右…好多blogger讚好用,對我來說各方面都不夠突出…保濕不及sothys,抗敏降紅不及bioderma…滋潤度不及guinot,性價比又比derma medream低…是不錯用,效果不錯,用完兩枝,但好像沒有回購的理由了
回購度:30%,效果ok,但不突出,手上存貨有表現更出色的

Origin Drink Up Intensive Overnight Mask
得為overnight mask , 它實在太黏立,於是我會當它時保濕面膜,敷半小時再過好,補濕效果不錯,皮膚柔軟度增加,印象中好像三百多元,不算很驚艷,性價比也不算高
回購度:30%,效果ok,但不突出,手上存貨有表現更出色的


愛滴氏洗眼水
眼乾或落妝後對眼濛查查時用,一定要有枝看門口,不過用得太頻密對眼會變得敏感
回購度100%


Alqvimia 去紋油
效果不錯,但好貴,無香味,大肚婆專用,呢啲油用量要多,用呢枝太傷本啦
回購度0%

Dr. Athena水光針面膜
759減價時入手,折後$86一盒有五片
拆開後分開上下兩片,好墜手,一片可敷30分鐘,用後感覺滋潤,秋冬用後good,759售貨員話一星期連續敷四片,要用四盒為一個療程,平時返工加湊B我真係無咁嘅心機咁做啦,不過一星期敷幾次mask 我諗用咩牌子皮膚都會好
回購度60%,減價時可入手^_^




 
 

 
 
 
 

沒有留言: