2013年10月19日星期六

(有圖有真相)懶人減重法—Agel

話說本小姐婚後對於體重越來越不看重,明明兩個人住但又常常煮到三四人份量,豬生又不肯留隔夜,

師奶上身的我,每晚都做清枱王,搞到體重不斷上升,講左九幾十萬次「我要跳鄭多燕」都未成事

結論:本小姐是懶人一個

 

求減磅心切又懶到出汁的我,收到呢個試用,心想我已經nothing to lose,試下都無妨

 

003

後來知道這個東東是袁小姐引入的,就馬上上網睇佢簡介

個人好buy袁小姐推介的東西,每次出post都有根有據

 

 

其實我婚前買過袁小姐的「減重計劃」

詳文請按此

本小姐跟了一個月,真的瘦了五磅,但過程有點煩(當時在公司飲時,阿姐會問長問短)

結果沒有繼續。

 

今次這個明顯比之前的方便得多打開盒是這樣的

004

 

 

一日要啜兩包,但本小姐中午時間通常忙到甩轆,會忘記,本小姐通常是收工坐巴士時啜一包

本小姐lunch通常帶飯,但happy Friday或者出outing累爆或者獨自行街(本小姐是孤獨精)通常不顧身世想食咩就食

有時放假老公又會煮好野

038

019

020

013

051

007

真係,不能盡錄,有好多係影想前比我食左,哈哈

 

所以,整個體驗過程我。無。節。食

但出街吃飯的話我一定會啜。一。包。先

020

019

本小姐的用感:

  1. 這陣子不定期OT,有時收工回奶奶家晚飯已經8點,上車時會肚餓,但啜完一包Agel,五分鐘後,無曬饑餓感,到奶奶家好幾次都只係飲湯+食菜,就已經飽
  2. 平時返工累上車會瞓,但我啜完後會好精神,全程車瞓唔到 ,但因為我大約七點啜一包,晚上十二點睡,對我睡眠質素無影響
  3. 檸檬味,有少小酸酸地,有點人工香料feel,但唔難飲,一定比代餐/中藥/藥丸好味
  4. 一開就食得好方便,不用怕同事問長問短

最最重要,我比較著重結果啦!

有圖有真相

2013-09-28

 

係壓力喪食的情況下,我、有、輕、到呀!

不過,身型無咩變化是真的

看來鄭多燕真係要收我為徒了,哈哈

始終收型還是要靠自己

 

今次有效果,本小姐有回購意慾啊

望下價錢先!

 

一盒HKD720

兩盒HKD691.2 (每盒)

四盒HKD648 (每盒)

 

MinMing Mart 有售

 

雖然貴了點,但總好過買d無效的返黎嘛!

沒有留言: