2012年1月19日星期四

有佢,N年之癢都唔駛驚啦!

話說呢,本小姐剛剛和豬先生走進第六個年頭

下年,本小姐就以豬太的身份和豬先生一起第七年啦

 

點解d人成日都話七年之癢

 

我和豬先生都痕左好多年啦

 

無錯!係身痕啊!

 

一到冬天,本小姐個背隻就會有好痕,返工返學都唔知點R好,周不時會用個背隻去磨椅背,沖完白白全身會一達達又紅又痕

(為免引起不安,都係唔po la….)

 

而豬先生呢?天生薄皮怪,唔浸得溫泉,一到冬天就成身痕,搞到我以為間屋多左個人猿咁

Image Detail

 

>.<

睇過醫生,西醫說不是濕疹,但有敏感可以塗類固醇>.<

我地當然唔肯啦!

 

今年PR姐姐送了這個給我試用,真係如臨救星

 

006

009

草本成份,好溫和,有少少中藥味,但唔濃,好醒神

010

用感:泡泡唔算多,沖完後亦唔會好啜手

好arm冬天用呀!

 

當然,冬天沖完涼唔搽野,就一定會身痕啦!

但起碼本少姐用了一星期後就無再起一達達lu….

媽咪都好中意啊!

我諗回購率都有90%啦!

 

大家可以去永安和大間d的萬寧睇下啦!

沒有留言: