2013年6月30日星期日

美容院的新奇事--認真就輸了

上星期由星期一工作到星期七,然後今個星期星期一至星期六

就這樣,十三天連續工作,到今天,六月最後一天,才有一整天的休息。

不想浪費浪費一整天的假期,就找一天準時下班去做個spa+ body

 

去美院的潛規則,就是

美容師會和你閒聊,一來令客人放鬆心情,二來乘機套料,摸清客人喜好

一般來說,我都會和美容師風花雪月一下,原因是……

人地同你講野你唔彩人好無禮貌架嘛

 

我做開的美容院裡的每一位美容師so far手勢都好穩定,而我為了每次都book到我想做treatment的時間,我一向都不會指定美容師,而大致上,幫我做的美容師來來去去都是那三四個人

而今次那個,非常生面口,陌生得連名字都叫不出來。

 

好背景說完了,講重點。

我就是前陣子太忙好一段時間沒有去美院,又因生理期快到而整體狀態不佳,水腫、黑眼圈都出來了,而且之前食錯藥而令自己短時間內肥了好多,總之,狀態比婚前差很多。

美容師:哇你個人好濕熱啊!!

本小姐:下?你又知ge?有樣睇架??(無知少女上身)

美容師:係啊你背部生左好多粒粒……(下刪300字,主要point out我的差狀態)我同你做咁多次都未試過咁嚴重架

(迷之音:同我做過好多次?點解我連你叫咩名都唔知架?)

之後,斷斷續續地吹了一陣水,而每一次對話結語都是「我同你做咁多次都未試過咁嚴重架」

我終於忍唔住問:下?乜你幫我做過treatment架?我唔知你叫咩名tim!!

美容師:我叫XX呀,幫你做過好多次啦,乜你唔知咩?

本小姐:真係無印象bor

美容師:我次次幫你做body你都趴係度架嘛

本小姐:哦……

(迷之音:你當我lulu 啊,我認到聲架嘛)

 

真係,吹水毋須太認真,認真就輸了,哈哈

沒有留言: