2013年6月7日星期五

拍婚照的二三事(7)--北上拍婚照注意事項

係開始呢篇文時等我曬下命先!
006


話說我上年以結婚為由,出文速度出奇地低,低到不時被PR催交文,到依家可能比Black List為龜速blogger
身為一個Blogger(其實有打blog的人都是blogger, 對我來說不是專業人士)我的收視其實不高,
只是網海裡的一粒微塵

只是,當友人whatsapp呢個email比我時,真係受寵若驚

所以呢,無籍口話自己個blog無人睇就荒廢佢啦!
好,廢up完畢。

入正題
上一篇拍婚照的二三事 PART 6距離呢篇PART 7整整一個多月,本小姐真係於心有愧!
真係架!
但係呢,做人妻真係好忙架!!!

之前介紹大家北上拍婚照,有幾樣事情要補充下
之前有講過開始外景拍照時給化妝師、攝影師和助手一人一封$100hkd的利是,原意是想開工順利+小費,
需知道,大陸呢,財可通神是常識吧

不過,本小姐發現,他們的服務也沒有變好,所以呢幾百蚊其實比同無比係、無、分、別!!!

所以,到大陸拍婚照,要有以下心理準備:
  1. 一開始SELL你的人在之後的環節不會出現,就算佢話會全程跟足都唔好信!不要期望有人幫你Follow up
  2. 凡事要跟貼,因為聽過太多相簿做工粗糙的事,我們選擇到深圳自取,但竟然還是會漏一本細相簿的!!!
  3. 所有晚裝婚紗禮服都是不乾淨的,正從謂沒有最dirty只有更dirty,潔癖人士我就不建議北上拍啦,你會癲的
  4. 如果你像我一樣北上拍婚照只為平和預影,建議不需加錢買相入簿,因為一般包全部soft copy,我就因為見到sales黑面而加多兩張相咁大把,如果閣下面皮夠厚其實可以忽略無謂人的面口

就這樣,好短的一篇,下篇講下澳門婚照之旅!!!

沒有留言: