2013年6月11日星期二

靠櫃趣談--買防曬記

 

最近好想好好經營這裡,所以想到什麼就寫什麼,欄目也漸漸增多,

所謂靠櫃,就是到專門店或專櫃物色想入手的東西,和開架不同的地方是過程中會有人侍候

而人與人之間的化學作用是一樣好有趣的課題,所以這個新欄目會講下本小姐靠櫃時的千奇百趣
DSC_0409

事緣本小姐下個月會去斯里蘭卡,所以這陣子趁考試周去準備細軟,因為怕曬傷,想買一枝系數高又防汗的防曬

本小姐用過的身體防曬不算多,但感覺Orbis無論在成份,產品質地,價位,效果都很得我心(舊文回顧按此),所以它成了我身體防曬類的頭號回購品

可是Orbis在香港的專門店不多而且對我來說並不就腳,所以一直沒機會靠櫃

踫巧昨晚在銅鑼灣飯局,我就到東角駅的專門店入手啦!

點知SPF50那個已經斷貨,只有SPF30那個

本來如在香港用的話我會退而求其次買SPF30,反正在香港遊玩的話要補塗也好方便

但…我是要買去斯里蘭卡用的啊啊啊……

知道斯里蘭卡在哪裡嗎?在印度附近啊!!!

SPF30先不說夠不夠,要去到「山卡啦」做服務無瓦遮頭又汗流夾背又要做義工服務又要補防曬真係搵黎搞

本小姐早已有曬黑的準備,只求不要曬得太黑和儘量不要曬傷……

 

然而,重點來了,櫃姐(就是Sales,或稱beauty advisor又稱BA姐姐)知道我要去熱帶地方用,

卻說:其實SPF30都已經好夠啦!!!

我莞爾:下?夠?香港都用SPF30啦!我依家去印度果頭啊!

她堅持:夠架啦!

我想說,如果SPF30去印度都夠的話,咁你公司為什麼會出SPF50的呢?要sell野都唔係咁樣誤人子弟吧

我問:咁幾時有貨呢?

BA:最快月中啦!

我問:除左呢度同朗豪坊之外,仲有邊度有專門店呢?

BA比左一本catalog我,然後加多一句:不過依家全線無貨啦

我:哦,咁上網訂…(我未講完)

BA:上網訂依家都無架啦

我:唔係呀,我想問上網買…(我都係未講完)

BA:上網訂依家都要等

如是者,周旋左幾次,我先講到:上訂買滿幾多錢先可以送貨?因我唔得閒出黎睇有貨未架

BA先答:要$500先送貨

 

就咁,入手失敗。

不過,我依家要物色別的身體防曬了

沒有留言: