2014年3月24日星期一

遲了出爐的藍莓吐司

昨天媽媽來探我,兩母女去行花園街,買了好多衫俾妹妹呢
五蚊一件又有,一百蚊三件又有,百幾蚊一件剪牌RL polo 都有
妹妹,婆婆真係錫到你燶呀
媽咪自己只係買左一件五蚊雞的外套咋

掛住行街,搞到遲左返屋企,結果煮飯的任務最後都係老公,要老公收工仲要煮飯,真係唔好意思呢

個肚越來越大,和老公的二人世界剩返呢幾個月咋
之前仲埋怨佢日日收工掛住打機唔理我,總係覺得佢中意對住部電腦多过對住我
不過,埋怨係無用的,行動爭取最實際,尤其我呢類主力在娘家安胎的人
昨晚和老公說:我明天返去媽咪度啦
老公竟然說:你唔好返啦,你今晚煮xxx俾我食啦(xxx係咩?太眼瞓,唔記得左)

只是好普通一句,但係咁多年來老公對我有呢類依賴性要求的次數係一隻手數得曬架

但我好想趁妹妹未出世多陪下爸媽啊
唯有繼續小別勝新婚吧,
和老公的日子多著呢,但和爸媽一起的日子是數得出來的,

所以,對不起啦,老公
臨瞓前放定料整藍莓吐司,今朝陪老公食返個good morning 早餐先


本來set 左六點半出爐,但瞓到完全聽唔到響聲,哈哈,結果只係同個dou一樣高,可能在dou內時間長的關係,包皮都深色d
發覺包包加料後組織會無咁細密,不過都仲好軟熟ge

材料:
高筋粉 250g
奶粉 3table spoon
牛油 10g 
糖20g
鹽 1g
藍莓乾 適量
水 180
酵母 3g

P.S Panasonic的包包機整出來就是軟熟,切包神器是必備的
陳枝記的面包刀,百幾蚊,絕對值得投資
就這樣。


沒有留言: